Tuesday, March 20, 2007

7 comments:

Frans said...

Franke på.
Tobias B. också om än inte till Grundbergnivå.

Tobias Borelius said...

Absolut!

Björn said...

Jag är sjuk och är hemma med sjukt barn. Jag kommer jobba hela lördagen och ska även jobba på söndag. Jag kan inte namnet på en enda hårdrocksbasist. Jag har bara publicerat namnet på fyra skivor på min lista so far. Klart jag kommer! Men:

Jag kanske, kanske måste backa ut i sista stund.

Jag bränner inga skivor.

Jag står över hårdrockssupergruppsdiskusionerna och smuttar på någon söt likör istället.

Tobias Borelius said...

Ett glasklart svar, Björn :-)

Andreas Könberg said...

Björns eventuella deltagande kommer inte att räknas in. Det kommer krävas minst en anmälan till för att festen blir av. Sjuka barn kan man inte bestämma över direkt och det är förståerligt.

Till Björn:

-Är brännvägrandet ideologiskt grundat eller bara tjafs?

-Det där med hårdrocken förstår jag men du kan väl göra det bästa av det?

Andreas Könberg said...

Kom precis på att det kan finnas fler anledningar till att man inte kan bränna skivor men är det själva brännandet eller tillgång på skivor som tryter kan vi eller jag ordna det här innan, no probs.

Andreas Könberg said...

Nu är det officiellt att festen blir av! Z:at räddade skivan.

Glöm inte att komma i tid och göra era förberedelser. Är det någon som vill ha hjälp med något så ställer arrangörerna gärna upp.

Välkomna!