Saturday, February 24, 2007

Inga skivor...

Tjena!
Ville bara skicka ett livstecken från den snart helt nedpackade lägenheten. Har varit mycket att fixa med de senaste veckorna! Dessutom måste man ju avsluta 200000000 miljoner saker på sitt gamla jobb. S*u*c*k*s!

Alla skivorna är packade och hårt bevakade av en sovande Tiger. Han upptäcker nya ställen att campa på så fort vi packar ännu en box. Min hårddisk har jag heller inte fått tillbaka.... så snart får ni besök ;). Skiiiit att man ska behöva börja om från scratch. Tabula Rasa... kanske nåt positivt!? Så snart vi kommit på plats kommer jag att skriva i fatt i 50-listan. Har en fin lista här som måste genomlyssnas!!

Den 5:e mars börjar jag jobba i Lund på SE, dessförinnan ska vi swappa lägenhet (28:e februari) med vår granne. Sen är det bara att rolla 100 kvm... någon som är sugen? Ljusgult och persika är nämligen inget option :D

Förresten, jag eftersöker en sparringpartner i boxning (mån 18.20, eller fre 17.20) på Tjugonde (gymmet på Hilton). Har börjat träna 2 ggr i veckan, men det skulle va kul att boxas lite också. Jag lovar, det är bra träning både fysiskt och psykiskt, låt adrenalinet flöda!!

Ha det så gött!!

ps. #40 fest låter underbart super duper nördigt :D Ses där!

3 comments:

Frans said...

Jag är på. Ska vi säga måndagar?

Andreas Könberg said...

Gymma på Hilton? och Frans ska snacka med mig om klassresor...

/Göran

Frans said...

har jag gjort det?
/Freidrich